Minns ni...

... att jag skrivit om mina små 15mins-pass med Paulo Roberto??
 
Jag insåg att jag hade tid o lust för en form av träning..
Men insåg att jag lika gärna kunde slänga in den mannen i dvdspelaren istället för en promenad...
 
O ja säger bara shiiit, det va tufft...
Trots ynka 15 min så rann svetten o armarna e som spagetti...
Man har 3x30 sek vila under den kvarten, o jag flåsade som en gris..
 
Inte riktigt hundra från fförkylningen heller, så gick inte ut så jättehårt...
 
Men det va skönt, o behövligt...
 
Jag har gjort en typ "kalender" över månaden som jag ska fylla i mina motionsaktiviteter i..
Så jag har koll o kan klappa mig på axeln eller ge mig själv en örfil när jag ser resultatet...:)
 
December ska inte bestå av godsaker, bara för att..
Som syrran sa, clementiner e gott det oxå;)
 
Nu blir det dusch, sen mat o sen hoppas jag att kl snart e 17 så vi kan åka o bli lite stylade..:)
 
Puss hej, från en svettig tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0