Pump...

Ikväll blev det pump..
Insåg efter helgens frosserier att jag måste straffas;)
Så denna veckan har jag tre pass, brukar boka mig på ett av dom..
Men nej, ska denna månad gå vägen så måste jag jobba hårt nu..

Pumpen är ju ny, har bara varit en gång på pass 84..
Men idag la jag på vikter o jag utmanade verkligen..
men eftersom mina kotor e kassa i bröstryggen så e det lite känsligt att just köra bröst, när man lägger all tyngd på dom mot brädan..
Så när det va dags för snea (ursäkta min virserumsdialekt) situps så kände jag att revbenen tryktes ihop o kotorna högg...
Så jag höll mig ifrån dom där...
Det e en helt annan känsla i kroppen när man går ut från ett pumppass, som från ett steppass..
Man e mör i kroppen, men man saknar all svett som ska rinna i ansiktet...
Så jag bokade helt enkelt upp mig på stepen imorgon, o väljer att åka dit direkt efter jobbet..
Får ju träna med syrran då:)

O på min lediga torsdag blir det combat..
Goooood week !!

Nu har jag ätit, o gjort matlåda o kvällsmaten klar inför morgondagen..
Det gäller att ligga snäppet före, om man säger så..

Planera delux liksom..

nehe, ta en dusch o landa...
Tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0