Sketans..

Efter en relativit snabb arbetsdag så åkte jag över till karlssons o kikade lite innan jag åkte hemåt..

Hittade inget speciellt, men insåg att om man ska handla julgrejer så e man smart om man gör det på rean till året därpå, för jösses va billigt det va..
Men nu vill jag inte se skiten mer:D
 
När jag kom hem slängde jag ihop lite mat..
Eller ah, minipizzor på polarbröd e väl egentligen inte mat kanske..
Men smidigt o gott e det..
 
Sen insåg jag att jag skulle få tummen ur o gå ner till gymmet o gå på bandet..
Det e ju så svårt att gå när det är is överallt ute..
Väl nere så ser jag ett totalt "mörker"!!
-Stängt!
O min bricka har jag inte fixat än, så nästa gång jag är där ska jag banne mig uppdatera den..
 
Så det va bara att trava vidare o med tanke på att mössan låg hemma så blev det inte någon jäääättelång runda..
 
Men men, ute va jag o gick gjorde jag...
 
Nu har jag diskat o fixat gardinerna i sovrummet så nu ser det lite vettigare ut...
 
Ska ta en dusch nu va tanken...
 
Imorgon hoppar jag in extra på worket..
Man får ju ställa upp för teamet..!

:P
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0