Slaskdag..

Vad hände?
Det va ju mängder med snö igår..
Idag är vägarna fulla av slask o varje steg man tar innebär blöta fötter...
 
När jag vaknade insåg jag att en promenad skulle ske, men insåg direkt att det inte skulle gå att promenera i detta slasket...
 
Så ner till gymmet o upp på bandet..
Det va massa duktiga människor där..
Endel va på pumpen, o andra va i hallen o gjorde sitt..
 
Jag gick i 30 min o det blev både snabbt, i lutning o sen sprang jag i heeela 5 min:D
Snacka om skillnad att gå på band istället för ute..
 
Vilket hastighet har ni när ni springer?
 
efter promenaden drog jag vidare o bytte bingolott..
Får se om jag kan spela det, för de va visst på självaste nyårsafton..
Vad händer på nyår föresten?
 
Bilen e fulltankad igen o nu har jag bytt sängkläder o lagt på nytt överkast som jag fick igår..
Nya gardiner är oxå på sin plats..
tvätten snurrar än o ska strax göra nått o äta...
 
Skrev en lapp i trapphuset, för fy satiken va det osar avlopp nu..
Det kommer från brunnarna i källaren, o det hjälper att sprola vatten i dom..
Så jag bad grannarna att hjälpas åt att göra det när vi ändå ska ner i källaren..
Det kommer ju upp i mitt kök o sätter sig i garderoben oxå..

MORR...
 
Ikväll blir det ännu ett besök hos syrran..
Funderar på om jag ska ta mig lite alkohol eller inte..
Det märks..:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0