Söndag..

Sov läänge idag oxå..
vaknade strax efter 10 o undrade vart fasen jag va:D
Men insåg snabbt att jag låg i en liiiten säng, för höll på att trilla ur..
 
Sen fick det bli fulle o sen en promenix till syster på Ica..
 
Innan jag åkte hemåt i en fulladdad o torr bil så packade jag den full med klappar o annat smått o gått..
Börjar inse att tiden går alldeless för fort..
Vart tog detta året vägen liksom:O
 
jag har nu ätit lite, o har en limpa bröd i ugnen..
Blev så sugen o insåg att jag hade allt som behövdes..
Så det ska bli gott till frukosten imorgon..
 
Ska slå ihop en köttfärssås snart oxå..
Så matlådan e klar inför morgondagen...
 
Som ni vet gör jag allt för mosters fina Elias..
O i år tar jag mitt uppdrag på fullaste allvar..
 
Ser han att detta är jag, ja då är grabben ett geni alltså:D
Ska träna lite på rösten bara.. haha...
Tur att han inte ser om jag skrattar bakom allt skägg:D
 
Nä, nu ska jag fortsätta köksarbetet..!!
 
Ho ho ho..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0