Torsdagen...

Innebar jobb, o jag har nog aldrig tittat på kl så ofta som idag..
De fem timmarna som gick innan lunchen va enooormt långa..
Eftermiddagen gick skapligt fortare..:)

När jag kom hem gick jag igenom reklamen, inte ett skit som va något att ha..
Hittar ingen inspiration till matlagning alls. :/
Tips tack..!!

Sen åt jag lite rester från gårdagens middag..
Falsk fläskfile med ´potatis o broccoli..:)
Smaskigt...

Sen tog jag bilen upp till sandra..
Där blev det lite tvtittande o Eliasbus:)

Nu sitter jag i soffan o känner mig såååå pepp på att jobba imorgon igen.. :S

Det e ett helsike att ha massa ledigheter o grejs, men kommer i otakt.. :D

Jaja..
Det va de det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0