Virserum...

Då sitter man i Virserum en lördagskväll..
Efter att jag sovit sen en gris inatt o klev ur sängen kl 10 idag så gick jag ner på stan o fixade lite måsten..
Skulle åkte ner hit senare under em men jag insåg att jag inte hade nåt bättre för mig så jag körde neråt lite tidigare..
 
Då belv det lite mat hos föräldrana..
Sen tog jag hand om disk o en tvätt innan jag o pappsen körde in min pärla i garaget för laddning av batteriet o för att låta all is o snö rinna av..

Får hoppas att det e fulladdad imorgon när jag åker hemåt..
 
Har spenderat några timmar med min fina Magdis oxå..
Blev massa gott där oxå o just nu känns det som magen ska spängas..
Men är munnen dum får magen lida...
 :/
 
Såg en film innan, o en kille gick fram till en tjej som åt nötter i en bar..
Han säger åt henne att sluta äta o hon surar ihop..
Kommentaren efter va " det är väl inte lika läckert som att se läcker ut".
- klockrent ju!
 
Det ska jag tänka på nästa gång chokladen står framför näsan!
 
Förbaskade juletider, bara massa gott o massa mat..
 
Ska bli skönt med nytt år...
 
Nu ska jag lägga mig i soffan med päronen o njuta av eldens värme..
 
Tjaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0