Ett slut...

ja, det fick denna veckan oxå..
De går bara fortare o fortare...!
O det börjar ju bli vår:)

Har varit i stan på pump o en hel eftermiddag med min kära syster o Elias!
Jag behövde en dos av dom idag..!

O ett pass pump behövde jag verkligen..
Jag bara älskar det!!
Att lyfta stången i slutet är rena rama avrättningen för armarna..!
O känslan av att ha en kropp som knappt bär mig är magisk..!
Vi smög in lite tidigare o värmde upp på löpbandet med rask promenad i 15 min innan vi körde igång.
Jag tog samma vikter som sist, men 9 kg på biceps e "nästan" lite för mkt..
Jag får ge upp några sek emellan åt..
men sen e jag på G igen..!

Denna veckans träning blev.

Mån: Morgonprom+ 30 min Kond/styrka
Tis: Morgonprom + Vattengympa
Ons: Morgonprom+ boxercise
Tors: Morgonprom
Fre: Vila
Lörd: 30 min Kond/styrka
Sön: Liten promenad+ Bodypump


På torsdag e det dags för vikt o formbilder..

Nu ska jag ta en dejt med duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0