Inget för mig..

Njae, core va inget för mig..
Först o främst va gympan på 30 min lite larvig, jag vill ha power..
O coren va ju bra i sig, gör säkert mkt..
Men jag vill ha action..

Så nu har jag testat det o inser hur jävla rolig pumpen o kickboxningen verkligen är..

Att träna när man e bakfull e ingen direkt hit måste jag säga..

Veckans träning såg ut så här..

Mån: Morgonprom + 25min kondition/styrka
Tis: Vattengympa
Ons: Morgonprom+ 25 min powerwalk
Tors: Morgonprom+ bodycombat
Fre: Vila
Lör: Vila
Sön: 30 min gympa/ 30 min core.

Jag hoppas att nästa vecka kommer ge lite mer..!!

Nu ska jag självdö...
Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

får ta å komma in på söndag på lite pump då.. :)

2012-02-19 @ 20:40:06
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0