Tisdag= Vattengympa

Då var det tisdagmorgon..
O jag har varit ute på en liten morgonrunda..
Det e fortfarande halt så blir lugna trampor ner till jobbet snart..
Cykeln o jag e ett bra team:P

Ikväll är det vattengympa..
Det låter lite "gammalmodigt", men för mig va detta de enda jag o min dåvarande kropp klarade av..
Man går igenom hela kroppen, o det varma vattnet gör gott för kropp o själ..
Innan kunde jag få lida en stund efteråt då jag tog i för hårt, eller gjorde något som inte ryggen gillade..
Men nu känner jag inte av något, varken under passet eller efteråt..
Så nu gör jag det i snabbare tempo o det nya passet för i år är skönt för armarna..:)

Endel vill kanske ha mer action, o då e kanske inte detta något för dig.
Men för mig är detta en form av avslappning o samtidigt rör jag ju på mig..
O en stund i bastun innan e inte fy skam en kall vinterdag..:)





Vad tränar ni för något idag?



Kommentarer
Postat av: Carro

Höll på lite med det ett tag och tyckte det var riktigt skönt :D men sen blev jag lite för snål då det var dyrt :(



Ikväll blir det ett crosstrainingpass :D är himla taggad :)

2012-01-24 @ 12:09:58
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: Svar till Carro..

Ja visst är det skönt..

Lite avslappningspass men ändå bra för hela kroppen.



Ja dyrt är det, o för dig som gör så mkt olika pass förstår jag det extra mkt..



Lycka till ikväll!!

2012-01-24 @ 12:33:18
Postat av: Carro

Jag kanske får se till att klämma in det någon gång då och då, bara för lite mer variation :)

2012-01-24 @ 16:15:44
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0