De ja....

Efter att ha mått si o så hela dagen på jobbet o inte alls pepp för en timmas pump, ja då går man in o ger järnet..
O inser att det va ett utav mina bättre pass faktiskt..
Riktigt nöjd efter det:)
 
Nu sitter jag vid syrrans köksbord..
Eller på vandrarhemmet Gökis som Sandra kallar det:D
 
Har ätit mat..
Sandra lurade på mig att testa kokt zuccini istället för pasta..
O ja, det va heeelt ok..
o så blev det syrrans köttfärssås till..
Men, D måste lära sig äta vitlök..
Saknade det kände jag:D
 
Jag e helt slut i kroppen nu, o knoppen med förstås..
Så ska faktikst snart ta o lägga mig..
 
Tack Sandra o D för lånet av lyan..
Det underlättar en hel del..
 
På återseende..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0