Denna trötthet..

Det susar i huvudet o kroppen från morgon till kväll..
inte ens kaffe får mig att piggna till..
Jag har nog en kraftig brist på B12..
Men äter tabletterna nu igen så hoppas att jag snart får kraften tillbaka..
 
Har svårt att kvila ur sängen o har ingen ork när jag väl e hemma..
stannar över i stan inatt..
Vandrarhemmet Gökis va ledigt inatt:P
 
Pratade me systra mi innan så efter hennes samtal så hittade jag ork o lust till att cykla iväg o plocka lite blåbär.
men guuud så lång tid det tar innan man fått ihop ett gäng..
Så en halv burk senare så cyklade jag tillbaka hit igen..
Nu ligger jag i sängen o tittar på skansen..
 
Skulle kunna somna när som helst..
 :S
 
Varit mkt på jobbet idag..
Länge sen de va så mkt folk faktiskt..
Men dagen gick skapligt fort o det känns ju bra...
 
Har ingen inspiration eller ork till träning eller nått..
Det märker man om man läser mina inlägg från då o fram till nu..
Det va inspirationstips, lite egobilder o en sprallig Pila med ork o lust till allt va träning var..

Men ska försöka ta mig till pumpen på torsdag, enda passet jag kan gå på under hela veckan ju...
 
Om jag inte hittar motivationen snart så kommer jag sluta som den heffaklump jag var 2010..
Jag vägrar!!
 
Men allt går i en ond cirkel..
Äter man, då ökar man, ökar man då ledsnar man o ledsnar man då äter man mer...
Förbannade vikt, förbannade Kg o förbannade trötthet..
Ja jag e bitter..!! 
För några månader sedan stod jag framför spegeln o undarde om andra tyckte jag va "för smal"..
Det va 7 kg sedan..!
 
Bläääää...!
 
Näe., jag ska ska fortsätta titta på skansen o sura vidare..
 
Kram på er där ute..
 

Kommentarer
Postat av: En hemlig läsare:)

Det bästa du kan göra nu är att försöka att inte vara ledsen eller arg för att du inte orkar träna eller att du inte har någon ork till detta! Jag vet att det är svårt för man vill så mycket och man vill framför allt inte öka i vikt. Men saken är den att man ökar mer i vikt om man är arg och ledsen för att man inte orkar ta tag i saker. Alla får svackor förr eller senare och just nu har du din. Passa på att njuta istället och se det som att kroppen säger till att du behöver vila. För sedan när motivationen och orken kommer tillbaka kommer kroppen svara mer på träningen än vad den gör nu när du inte är motiverad. Så passa på att njuta nu, ta en lugn promenad i skogen för att bara va eller lägg dig på gräset (om det är fint väder vill säga)och kolla på hur fort molnen flyttar sig!
Ja vill lova att både orken och motivationen kommer tillbaka.
Mitt motto är att man skall inte träna för att man måste utan man skall träna för att det är kul!

Kram på dig! //En hemlig trogen läsare!

2012-07-11 @ 10:11:22
Postat av: Svar till "hemlig läsare"

Tack, de kändes bra att läsa dina ord!
Jag ska varva ner, o se till att komma tillbaka..!
Kul att du läser btw..:)

2012-07-11 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0