Godkänd..

Ja min äppelpaj blev godkänd på jobbet idag..
Men, även jag nallade av den:/
o vad som hände sen kan ni nog alla räkna ut... :(

Jag ställde mig på vågen idag, igen..
O även denna ggn va det uppgång..
Mina arbetsbyxor sitter som faen runt midjan, o jag vägrar be om större strl, det skulle kännas skitdumt..

Satt o tänke på mina olika viktperioder innan..
Hur i heeeela helvete har jag kunnat gå runt med 15 kg mer än idag..
Känner mig som en träskpadda just nu, men hur såg jag ut då!!! ?
Jösses..
Never again!

Har lagat mat till några dagar fram över..
Ska bosätta mig i stan imorgon igen..
Ledig lya kidnappas snabbt av mig:D

Ska ta mig en kvällsrunda då o plocka blåbär tänkte jag..

En fråga till er träningstjejer där ute..
-Vad ger mig mest just nu..?!
Att gå pw´s eller att gå ner till gymmet?
Jag skiter i o "bygga" för tillfället, magen måste bort!
Tips tack..

Nu ska jag faktiskt ta en promenad o se om jag hittar blåbär till tisdagens frulle..

Puss o kram..

Kommentarer
Postat av: Carro

Om det är just förbränningen du vill åt så är det att variera högintensiv och lågintensiv konditionsträning. :) Men samtidigt är det ju bra att underhålla med styrketräning då mer muskler = mer förbränning i vila!

2012-07-12 @ 09:27:18
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0