Pump it up!

Kvällen pump gick sådär..!
Jag gjorde det jag kunde o jag va glad över att ens ha tagit mig dit..
När jag stod där o såg mig själv i spegelbilden fick jag blandade känslor..
En halvan av huvudet sa " ge allt o få bort skiten som sitter mellan benen o halsen".
Den andra halvan sa " va gör du här bland alla vältränade människor som det skriiiker muskler om"..
Men som sagt, jag gjorde det jag kunde o ska vara nöjd med det..
 
Efter passet fick jag ett överraskande sms, syrran hade fixat kvällsmat..:)
Så in hos dom o åt o pratade lite skit med R o J som oxå fanns på plats..!
Sen va det dags o bege sig hem mot hålan...
 
Nu tittar jag på tv o känner hur kropp o knopp börjar ge upp för dagen..
Ska titta klart på programmet o sen ska jag sova..
 
Tack för idag syster o du vet vart jag finns om du behöver mig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat iaf SIS! Du e möe mer snyggare än mig! Men vi kan juh om vi verkligen vill! Men svårt å hitta den där förbannade gränsen mellan att unna sig lite å äta sig mätt på skiten!
Blä!!

Ses kanske imon igen å varför slänga mat när ja visste du va hungrig:) kram

2012-07-12 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0