Same shit...

different names..
 
Hade under tre perioder under dagen bestämt mig..
Jag skulle till willys
, o jag skulle köpa de där försbaskade naturgodisarna med frysta jordgubbar o yoghurt..
Hann ändra mig många ggr, men när jag väl va där så gick jag förbi..
jag köpte äpplen o de såg så goda ut..
ska baka pajer tills på måndag, vill bjuda grannisteamet...
 
nu ikväll har jag o magdis ätit mat..
Jag gjorde klyftisar, kött o paprika i ugnen med lite dipp till..
satt fint.
men sen kom vinet, o denna underbara dryck..
 
O hallå liksom..
Det e ju lika illa som o äta godis..
Kalloribomb så inutaaaa helvete:D
 

Men men..
känns ändå bra att jag gick förbi stället..
6 dagar utan..!
 
Jag ska komma tillbaka till den spegelbilden jag va nöjd med!
Så det så..
 
Nu blir det nog sängen..
Disken tar jag imorgon..
 
Bye bye...!

Kommentarer
Postat av: sandra

Känn dig inte dum för de nu.. de e bara till å ta en promenix så e de borta:) kram

2012-07-07 @ 10:57:18
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0