Smultronläppar...

nja, det har jag väl kanske inte...
Men smultron till ca 5 frukostar..:)
 
 
Haft en kanondag på jobbet..
Gjorde mig nog förtjänt av halva lönen om man säger så..
A is back o då blir de inte annat än idiotier..
 
Men imorgon får jag ta tag i det jag inte gjorde idag..
 
På kvällen drar jag till gymmet..
Har inte bestämt vilken muskelgrupp jag ska köra än..
Men måste ta mig dit..
Blir bara ett pass pump/vecka så måste få in minst ett till..
sen ska jag försöka gå powerwalks lite mer..
Det gör mig inte lika stressad, o jag behöver de där promenaderna för att rensa skallen ibland..
 
 
2 dagen klar utan att äta skit..
Hamnade dock i knäckebrödsträsket ikväll..
hungig eller sugen kände jag ingen skillnad på..
Men det va trots allt ingen påse chips eller chokladkaka..
 
Jaja..
dags för sängen..
Nattinatt..
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

MEN VAD GOOOTT! Avis!

2012-07-03 @ 08:55:08
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0