Tisdag o föll pladask..

Efter en fruksallad till frukost, o lika så till mellis så kände jag hur kroppen skreeeeek efter mat..
Riktig mat!
Så jag tänkte lite o tänkte inte lika långt som jag borde..
Ja, där satt jag på lunchen med en pizza!!
 
Så där slutade min detoxperiod..! 
Klarade inte ens av 3 dagar! Hrm...
 
Men men..
 
jag tycker att det börjar bli ledsamt att skriva en blogg om besvikelser o misslyckande...
Poängen är ju att skriva en blogg för att motivera er, o mig själv..!
Inte skylta en Pila som misslyckas gång på gång..!
 
Jag har kunnat, o jag kan!
Om jag bara vill!
 
O jag vill tillbaka till spegelbilden jag hade i mars..!

Det e 8 kg sedan!
 
Usch, detta beteende e sjukt!
 
Från botten, till toppen o ner på botten igen!
 
Nåja..
Snart kommer kicken,  det vet jag!
 
Ska försöka styra lite här hemma nu..
Har inte gjort någon nytta på flera dagar..
fastnat vid datorn varje kväll..
 
Hoppas ni haft en bra dag...
 
O en sak till..
Sandra, jag älskar dig!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å va go du e:) ha önskar ja me kunde få den perfekta kroppen ja ser på de bilderna! Vi vet att vi kan:) kram

2012-07-17 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0