Torsdag..

Börjar bli liiite lättare att kliva ur sängen, så B12-tabletterna har nog börjat göra susen..
 
Ska strax ge mig iväg mot jobbet...
trots att jag hade helledig helg så känns det som om jag jobbat flera dagar i rad..
E ju bara inne på 4e av 6e för veckan..
Men det e väl så att dagarna smällter i hop på¨nått sätt..
 
Ikväll e det pump..!
Så det så..
 
Jag längtar till känslan man har efter passet..
Den där tröttheten så kryper i kroppen efter att ha gett den en ordentlig omgång...
Jag skulle behöva ett sådant pass dagligen nu mera..!
 
Jag har en liten plan inför nästa vecka..
3 dagars detox..
Bara frukt o grönt för att rensa kroppen på allt socker o annat..
En nystart helt enkelt..!
 
Jag slänger in en inspirationsbild, bara för att!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0