Vänner...

De växer inte på träd..
Men jag har haft turen o möta min fina Magdalena...!
 
Kom hem från jobbet o ett kort gympass o fick MASSA jordgubbar...
Hon åkte o plockade i eftermiddag o mina fina plockade hela fem liter åt mig..:)
frysen har fått sitt..
O ska dela med mig av en del...:)
 
Du o jag Magda<3
 
För att återgå till gymmet..
Det va asmycke folk, o jag kände mig mest ivägen..
men en pinsam halvtimma blev det iaf..
Bättre än inget.. ;S
Imorgon kommer åter igen arbetsdagen flyyyga fram..:)
Har sagt det innan, men kan gott säga det igen..
Vi är ett sjukt bra team, vi på grannis..:)
 
Puss o hej..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Grannen under

Du och jag pila <3

2012-07-08 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0