Vi tog oss dit...

ja Lina o jag tog oss till pumpen...
O gissa om det va varm/svettigt...
 
Men passet gick kanon för oss båda..
jag minskade på tricepslåten för hellre att jag orkar hela än får ge upp...
 
O som alltid alla armhävningar på tå..
Det gillar jag starkt..:)
 
Vi var inte så jättemånga så ytan va stor vilket kändes bra..:)
 
Måste säga att jag är imponerad av Lina ikväll..
Aldrig testat o hängde på riktigt bra...
Well done bruden!!
 
Nu har jag duschat,förberett lunch, mellis o minilunch inför kommande arbetsdagarna.. 
O fixat till kvällsmålet som  nu slinker ner..
Blev musli, proteindrink med mixad annanas o mörkt bröd med sallad ost o rööööd paprika..:)
satt där det skulle..:)
 
Kommer sova gott inatt känner jag..
 
Tack o hej...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0