Braig dag...

Åkte mot jobbet, trött o opepp..
Men dagen flöt på o jag hade massor att göra, så vips så va dagen över..
 
Varit hos en vän o fått något o bita i.. :)
Känns roligt o spännande..
 
Åkte vidare till nästa vän o slängde mig i en jättefin o stor soffa..
Bra köp där!! :)
 
Nu ska det strax bli roadtrip..
Ska handla lite..
Nu ska det ätas nyttigt, o känner att jag e på G igen..
 
Så avslutar månadens sista kväll med ost, kex o vin med min favvorit..:)
 
O man har inte roligare än vad man gör sig..
 
Mamma brukar säga att jag e lik pappa..
Tror inte det uppskattas alla gånger:D
 
Ha en bra kväll..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du e rolig du:) va ska du nu göra? Blir juh nyfiken

2012-06-30 @ 20:01:08
Postat av: mamma

ha ha jo nu va du han upp idan kram

2012-06-30 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0