Den är min!!!

 

Visst är den fin!!

Denna ska hänga över min säng sen..

Är så nöjd över att ha fått hem den!

Hade aldrig gått utan M o M´s hjälp..

Tackar..

 

O tack syrran m fam för kaffet:)

 

 

Efter att ha varit utan mat i 6 timmar, o druckit en energidryck o en kopp kaffe så va inte kroppen i form.

Jag skakade o va allmänt yr.

Det e läskigt som fan..

Så jag slängde ihop en hemmagjord pizza med allt jag hade i kylen..

Riktigt gott blev det..

 

O nu har mina nejlikor börjat slå ut..

Roligt o ha något annat på balkongen i år..:)

Nu ska jag fixa o dona lite..

Sen blir det dusch o lite innan jag o M drar till fågelfort för att se dead by april;)

 

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0