En bra start...

Haft en bra måndag..
Lite morgonfix, härlig arbetshumor o ett pass på gymmet med syrran..
Körde mest mage, men kände inte riktigt "slakt-känslan" men någon nytta gjorde det nog..
Sen va jag ju tvungen o köra lite arm, bröst o rygg innan jag gick..

 

Imorgon blir det step/pump.. :P

 

När jag kom hem slank det ner en havrepannkaka med proteinfluff o blåbär..

 

Helt ok som mellanmål..

Men e fortfarande hungrig..:/

Får ta en kopp te sen när alla måste är gjorda..!!

 

Tack syrran för kvällen träning..

O stort tack till min fina Magda som köpte hem massa fina presenter till mig idag..:)

Du är allt en bra vän du<3

 

Näe, nu måste jag lyfta röven, för kvällens lista e lång..!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv:) ses imon då blir de hopp på lådan igen kram

2012-06-04 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0