Ibland...

så vet jag varken ut eller in...!

Ännu en dag har nått sitt slut..
O jag har jobbat, tränat o fått tillbaka min bil..
Närmare 4000 kr fattigare..
Men nu e det tyst, o jag hör radion igen..:)

varit en tuff dag på jobbet..
Man måste vara fokuserad till tusen..!
Huvudet går på högvarv o allt ska man komma ihåg o kunna, känns det som..!
Så idag avslutade jag med o göra fel..
Samma jävla fel jag lyckats med två ggr..

Så morgondagen bröjar med rapport till högsta chefen, o sen beställningsmissar o mottagning av gasol...!

Har idag haft sommarvikarien i kassan, gått bra tycker jag..
men det e svårt o lära någon det man precis ha lärt sig..
man gör det man ska, men svårt o förklara hur liksom..!

Jaja..
Det ska bli skönt när alla har haft sina semestrar o allt blir som det ska vara igen...!

vad det gäller träning, ja då tränar jag de pass jag brukar på gymmet..
Vad det gäller kost o allt annat så går det utför..!
Jag har tappat greppet o jag vet varför..
Jag har ingen koll på läget, inte när det gället nått...!!

Jag står med uppsagd lägenhet.
Denna ska tömmas o städas, o  den nya ska fyllas.
Jag har en jobb som kräver mer av mig än mina tidigare..
Jag har ett dussin vänner som behöver mig..
Jag har stora krav på mig själv när det gäller träning o utseende..
Jag har måsten som ska göras, städ, tvätt matlagning mm..
O mitt i allt så ska tiden räcka till...!

fan va jag gnäller känner jag..!!
Men just nu är jag sån, gnällig!!

Men en sak ska ni veta..
Att få vakna mitt i natten, gå in o plocka upp min älskade systerson, ge honom en flaska välling o samtidigt få lägga en kind mot hans lilla huvud o nynna på en vaggvisa för att sedan lägga honom igen o klappa honom på kinden o säga sov gott, o dessutom få ett litet svagt "heiij" tillbaka, det är himmelriket..!!
Det e helt magiskt..
Älskade lilla kille..!!


Ne..
Nu ska jag lägga mig..!

Tack för lite klagande..
Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0