Långledig...

Ja idag jobbade jag sista dagen för veckan..
Har börjat komma in i beställningar, mottagarlistor o annat smått o gott..
Så fått massa gjort idag..
Nu e jag ledig i 4 dagar, o det känns riktigt bra..!!
 
Stannade till hos Sandra o Elias innan jag åkte hemåt..
Fick nypotatis o lite annat smått o gott:)
Tack så jättemkt..!!
<3
 
Jag hittade min gamla blogg innan..
Så himla roligt att läsa..:)
Ibland iaf..
Nästan för ett år sedan hade jag skrivit ett inlägg som såg ut så här..
 

Det man ger får man tillbaks, sägs det ju...

Men när man får mycket av andra, men inte orkar eller klarar av att ställa upp lika ofta o mycket för dom sen,
är man en hemsk människa då?

Ikväll hann jag med två underbara människor, o jag som tänkte ta en egen kväll men egna problem.
Jag löste inte någons problem, men jag lyssnade!

Men man ska inte glömma bort sig själv, jag vet..
Men jag har inte riktigt tid att vara egoistisk, många bollar i luften hos andra...

Jag ska släcka ner, lägga mig o sedan vakna upp på min sista semesterdag..
Kommer spela hög musik, städa o låta alla mina egna bollar snurra runt o hitta sin plats..

 


Vågar man inse att man känner likadant nu.. hrm..

 

Jag hittade oxå en bild från mitt "sjuka" liv..

KOLLA!!

 

Helt framskjuten i huvudet o kutryggig..

Jösses säger jag bara...

 

Tog ett kort på min kropp innan..

Lite för att se hur illa det var....

O ja, det va värre än jag trodde..:/

Januari slash juni..!

 

Jag vill bara sätta mig ner o lipa!

Hur kan jag göra så här mot mig själv..
??!

 

Jaja..

Bara o gilla läget, ta tag i skiten o sluta deppa..

Det mesta e packat inför imorgon..

Så ska strax ta o krypa ner o titta lite på tv innan jag ska försöka sova..!

Skit piss vademecum!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0