Ledsam ledighet...

Måndag, ledig o ösregn!
Vad annars liksom...?!
 
La mig o lyssnade på smattrande regn mot rutan..
Vaknade av samma sak..
Fast lite mysigt o ligga o lyssna när man ligger under ett varmt täcke o vet att man inte behöver gå upp..
 
Men vid 9tiden fick jag ingen ro så gick upp..
Borde gått ut på morgonpromenad, men kände inte riktigt för det.. :/
 
Nu har jag ätit frukost, idag blev det en normal sådan, utan gaffs o annat socker...
 
Smultron är ju så otroligt gott..
 
Ska ta tag i tvätten som borde vara torr nu..
Stryka lite arbetskläder o plocka lite i allt annat...
 
Ska bara drick upp mitt kaffe innan jag sätter igång..
 
Idag tog jag på mig en långtröja, men leggings..
O om man säger så här, valkar överallt..
Ledsamt att man bara för en stund sedan va nöjd, o kände sig både frisk o fin, till att nu stå med valkar överallt..
Vågen visade sin siffra, o jag fick ingen chock..
 
Men det e dags att ta tag i det nu..
Jag har ett mål, o om jag klarar det, eller nej, NÄR jag klarat det så ska jag unna mig själv en ny plåtning hos MLI-foto..
Då har jag nått att sträva efter!!
 
Hoppas ni har en bra dag o att ni kommit igång igen efter midsommarfirandet..
Puss o kram
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å den motivationen blir de snart dags igen för plåtning! Försök dricka massa vatten! Din kropp kan ha samlat på sig en del som vill ut:) kram

2012-06-25 @ 12:38:56
Postat av: Sandra

Å den motivationen blir de snart dags igen för plåtning! Försök dricka massa vatten! Din kropp kan ha samlat på sig en del som vill ut:) kram

2012-06-25 @ 12:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0