Lite ledighet...

Sitter aldrig fel...

Varit en bra dag på jobbet, som alltid..:)
Vi e ett glatt gäng som ser fram emot en sommar med alla sjuka påhitt som bara vi kan göra;)

Ledig helg står för dörren..

Nu har jag ätit..
Köpte lite annorlunda grönsaker för en gång skull..
trött på isbergssallad o det gamla vanliga..
Så detta hamnade i korgen..



Kvällen mål blev både vackert, gott o nyttigt..



Satt fint med en kopp kaffe efter det:)

Nu har jag som vanligt massa o styra med..
Men nej..
Jag säger som Magnus Uggla..
- Jag skiter i allt, men det skiter jag i...

Har tackat nej till asgooooda tårtor på jobbet idag..
O satt med min yoghurt med bär o ett kokt ägg..
De ni:)
Nu jääävlar ska här tränas o kämpas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0