Lite lycka..

1 juni idag..
O jag ställde mig på vågen återigen..
+ 1 hg på 5 dagar..
Helt godkänt, o det kändes bra att inte förstört allt från början av månaden..

Jag har nu insett hur min kropp reagerar på för mkt sötsaker..
Magont
illamående
huvudvärk
o hjärtklappning..
Ja kan ni tänka er, hjärtat slår som en galning där inne när sockret har passerat..

Jag vill att pulsen slår när svetten rinner..
Det e ju så det ska vara liksom:)

Nu börjar jag tröttna på en täppt näsa o en irriterande hosta...
Får ju inte sova som jag behöver..!!

Ska strax åka mot veckans sista arbetsdag..
Skönt med ledig helg.
o enligt Yr.no så skulle det inte regna i helgen iaf..

Hoppas ni får en bra fredag..:)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0