Regn o rusk..

Det åskade innan, o en satans skur kom när jag va inne på ica..
Det small på taket o man såg knappt något framför sig..
Att himlen kan göra något sådan liksom..

Sov länge idag..
Otroligt skönt..

Har varit ute o gått en runda med fina K..
Men just då öste regnet ner..
men nej, det stoppade inte oss..:)

Sen hem o plocka o dona lite till..
Börjar få ordning i skåp o garderober nu..
O även i förrådet..
Usch va grejer man har...:/

En sväng ner till Haga o tog en kaffe..
Efter en provrunda med bilen så insåg far min att ett hjullager e av..
Där av ett jävla brummande i bilen..
Det e så högt att det slår lock för öronen nu..
Så på måndag blir det att ringa Tomas Poppe o boka tid för byte..
O även tandis för att ändra tiden..
Sa jag att utgifter e ledsamt? !!!
Men något som kommer lite då o då..
Tur att man har en nödfallsbudget iaf.. :)


Ätit lite mat med min fina nu..:)
Men uh va trött jag blev...

Snart kommer ännu en fin människa på besök..:)

Så jag måste säga att dagen gått fort men innehållt mkt bra:)

Ne, nu ska jag vila en stund till..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0