Söndag då ja...


Kom upp idag vid 8..
Va inte så farligt trött faktikst..
Men tacksam att jag inte drack igår:P

Åkte mot jobbet runt 9..
Dagen gick bra o vi e ett bra team jag o A-M..:)

Velade fram o tillbaka om jag skulle ta ett pass på gymmet eller inte..
Men jag åkte iaf dit..
Men va opepp som attan..
Alla måsten gnagade i huvudet o småstressen smög sig på..
Men blev iaf ca 40 min armar, axlar o lite rygg med stång innan jag åkte hemåt..
Har inte hunnit med ett skit nu heller..
Jo ätit..
Men finns ju såååå mkt jag måste, borde o ska göra, hela tiden!!

O samtidigt ska man räcka till!
Måste lära mig att stänga av, o försöka fokusera på mig o mina måsten!!

O nu sjunger tanten här under..
Jösses..:D

Ne, nu måste jag släppa mina måsten o ge mig iväg..
Jag får helt enkelt ta dom imorgon.. :/

Hoppas ni haft en bra helg..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0