Suck..

Jag kanske förstorar upp småsaker till gigantiska, traumatiska o asastora problem..
Att bilen beter sig konstigt, ja det e ledsamt, irriterande o oroväckande..
Men stannar den på vägen till jobbet, ja då gör den det..
Jobbet får vänta o dit kommer jag, om jag så ska lifta..

Att allt ska kosta pengar, jag det e fullt normalt..
Tandläkarbesök gör det, så bara le o va tacksam för det lilla som behövs göras..

Att ha två veckor obetald semester e inte roligt, men nödvändigt..
Så jag ska va glad över att jag fick de där veckorna trots att jag nyss börjat..

Att betala dubbla hyror i september svider, men lika bra för då slipper jag stå med flyttkartongerna utanför dörren för att kunna kliva in genom den nya samma dag..

Att jag går upp i vikt, ja det e mitt egna fel..
Slutar jag äta skiten som jag gör o börjar träna som jag brukar så ska det nog bli stabilt igen..
Själv göra, själv ha!

Jag kan kliva ur sängen o gå o lägga mig utan att behöva hålla andan av smärta!
Det borde vara det enda som krävs för att jag ska vara nöjd..!
Egentligen!

Jag ska gå o lägga mig, o deppa färdigt..!


Kommentarer
Postat av: Caroline

När det är mycket som händer och man känner sig stressad så är det lätt att man går upp i vikt osv. Det har jag med gjort den sista tiden med uppbrott från pojkvännen, tentaplugg, flytt från lägenhet och snart en flytt till en helt ny stad. Men jag känner att jag har hela livet på mig att komma iform igen, trots att jag gärna vill det NU! Efter den här helgen när jag lämnat nyckeln till lägenheten kommer jag äntligen ha mer tid till träning och bra mat :) Du är snart tillbaka som vanligt på banan igen!

2012-06-27 @ 08:04:06
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: K

Har läst igenom hela din blogg nu, från inlägg nr 1. Otroligt inspirerande och duktig är vad du är! Du har gett mig inspiration till att ta tag i min kost och träning. Alla har sina ups and downs, det blir bättre!
Kramar

2012-06-27 @ 15:05:44
Postat av: Svar till Carro o K

Carro: Jag vet ju vad som är mitt problem, jag har ingen kontroll på saker o ting. Jag har för mkt i huvudet just nu som gör att jag tröstar mig med mat/godis o annat.. Men så fort jag får ordning på livet igen så ska jag ta tag i det igen o komma tillbaka där jag var..
K: Tusen tack, de där orden värmde.. Jag hoppas att dessa downs snart e över o att jag hittar inspirationen igen! Jag vet ju hur bra man mår både på in o utsidan när man ligger i o äter bra.. Lycka till!
Kramar på er båda..

2012-06-27 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0