Time for gym...

Trots att jag e ledig så väljer jag att sätta mig i bilen o åka dessa mil ändå..
För jag ska träääna.:)
Idag blir det styrka, o jag tar med mig min fina vän oxå:)

Ska gå igenom lite maskiner o jag ska visa henne lite inför nästa veckas pump..
Vet själv hur man stod där o såg allmänt dum ut första ggn..
-vi kör på 2, vi kör på tre..
SINGEL!
jaha tänka jag, kör vi 2 gånger eller vad e "på 2" haha..
Men jag hoppas hon ska gilla det sen:)

Dagens frukost blev gröt men nötter o lite keso blandat med äppelmos (lågkalori) o lite kanel på det..:)

Försöker hålla mig borta från knäcke o vanligt bröd nu så gott jag kan..

Nehe..
på med tränningskläderna..
Ska bli skönt o svettas lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0