Vi på Grannis...

Vi e ett bra team tycker jag :)

Började arbetsdagen 10.15 efter en akutresa..
Kom halvvägs till stenberga då jag tanken slog mig, "stängde jag verkligen av plattan?"
Kunde jag fortsätta, öh nej..
Bara att vända..
O visst hade jag väl gjort det..
Har flera ggr fått extrakolla den senaste tiden på både kaffebryggare o spisen..
Är jag vimsig,svar ja!!

Hann iaf i tid till jobbet, o det va direkt ner till pappershögen..

Efter 8 timmars jobb va det möte, o innan dess hade vi alla hunnit smälla i oss en gigantisk räkmacka..
Mumsig så gud förb..:)

Mötet va ok, trött som jag är så fnittrade jag mest åt allt:D

kl slog 20 o raka vägen mot Ekenässjön..
Där blev det kaffe o määängder med fika..
Så nej, jag kunde inte stå emot..
Massa hembakat o sådana där goda ihoprullade rån:)

Tiden gick fort så ca 22.30 va man tillbaka i stan igen o nu sitter jag i systers soffa o ögonen går i kors.. x)

Heldag imorgon igen, men får ju starta morgonen men finaste grabben i världen..
Det e inte fy skam det inte:)

Jag har insett idag att jag måste lugna ner mig..
Inombords!
Jag kan inte hinna med allt, o alla..
Jag måste hinna med o fokusera o inte bara springa in i saker o ting..
Att jobba o träna tar stor del av mina 24 timmar/dygn, o jag tycker om det jag gör, så jag måste acceptera att det tar den tid det tar..

En vanlig dag för mig ser ut typ så här.
Vakna
Ut o gå
Åka till jobbet
jobba
Mot gymmet för en timmas träning
Köra hem
(kl kan nu vara allt mellan 20.00-21.00 beroende på pass)
Väl hemma blir det dusch, mat o lunchlådeplanering
Öh va det nu jag skulle hinna med vänner, städ, o allt annat som tillhör vardagen?
Nej, jag måste helt enkelt prioritera saker o ting bättre..

O lära mig att ta det lite lugnt ibland..!

När jag har en ledig dag då har jag listor som ska göras på de saker jag inte hunnit med under de tidigare dagarna..
Det skulle vara skönt att ta dagen som den kommer ibland.. :/

Jaja..
Nu ska jag försöka sova..

Vi säger god natt där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0