Då va det lördag..

Gårdagen bjöd på heldags jobb, magkatarr o fiskspa med syster..

Blev inte riktigt som jag hade hoppats på..
Jag gav syster en upplevelse med fisk-spa o sedan kinamat..
Men magkatarren blev bara sämre o sämre så vi hoppade över maten..
sorry:/

Men fisk-spa va ju lite spännande..
vi stoppade ner fötternai ett 300 liters akvarium o 150 fiskar attakerade dom o började "suga" av allt som inte va bra..
Det va först kittlit, sen gick det över till småsmåsmå vibrationer..
Jättehäftigt att ha fått prova på det.
sen fick vi dom filade, masserade o insmörjda.
Kände sig så len i fin:P

Sen kom vi hem o jag la mig i soffan med filmjölk o tyckte riktigt synd om mig själv..
Somnade vid 23 o fick iaf sova hela natten..
Har ätit lite fil o knäckebröd nu..
O magen krampar från o till men inte alls så illa som igår..
Så hoppas att det börjar gå över nu..

Ingen träning igår alltså..
bara en kort morgonpromenad..

O idag kommer jag kanske inte hinna nått vidare heller..
O imorgon ska jag till Kalmar o antar att kvällen kan erbjuda en promenad iaf..:/

Hrm..
Det får bli som det blir..

Ha en bra dag alla..
O sandra, tack för igår..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0