Finalen?


Varför sa han aldrig finalen...?!!
Det e ju då jag ger allt..
Så nej, jag e inte nöjd med kvällen avslut..
Jag hade sååå mkt mer o ge..
Vi va nog inte de enda som kände så..

Man sparar sig liksom till slutet, för att då orka ge allt o lite till..
Men men..
Jag gjorde iaf ett bra pass..

När jag kom hem gjorde jag lite smått o gott..
Blev proteindrink med hallon, pulver, kesella o mjölk-makrill i tomatsås-knäckebröd med ägg o lite keso.
Och nej, jag orkade inte allt:D

Nu har jag tagit en behövlig dusch o armarna e lika sega o trötta som jag känner mig...

O du K, ikväll visade du vad du gick för..
Riktigt bra jobbat..:)


Ps: nya utgifter har visat sig, jag tappar byxorna på träningen.. haha...

Kommentarer
Postat av: Suzi

Usch! Jag läste mjölk-makrill. Hann dö lite innan jag hann läsa vidare och inse min missuppfattning.

Phu!

2012-03-07 @ 22:15:23
URL: http://suziettan.blogg.se/
Postat av: Svar till suzi

Haha ja nu när du säger det så förstår jag hur illa det såg ut oxå:D

2012-03-07 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0