Förbannade socker..



När man har varit i fällorna, som jag varit denna veckan, ja då e det j***ligt svårt att ta sig därifrån..

Efter maten är det svårast, då kommer sockersuget direkt...
Mest choklad o kakor som spökar i huvudet på mig..

O ändå så känner jag att träningen igår gav mig lite mer motivation, men idag e den puts väck..
Ibland känns det lite som "skiter i vilket", men ibland hittar jag motivationen igen o då jävlar..
Men dessa svackor e såå otroligt svåra, o ledsamma..

Nu skulle jag mer än gärna åka hem, lägga mig i soffan o öppna min toblerone o bara njuuuta..
Men sen vet jag hur jag mår efteråt..

Så nu försöker jag intala mig själv att jag ska ta ett pass kondition/styrka innan jag äter ikväll..
Sen blir det kaffe hos en vän...

Bort sockersug, bort!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har hört att kromtabletter som går att köpa på hälsokost ska ta bort sötsug :) Har själv samma problem så har tänkt testa :)

2012-03-08 @ 16:30:06
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: Svar till Carro..

Börjar snart bli värt att testa..:/

2012-03-08 @ 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0