Försvinn....

Nu e jag trött på den här magen...
efter maten i stan idag så begav vi oss ut på promenad..
magen krampade lite då o då o illamåendet dök upp på vägen hem..
In i lägenheten o lägga sig raklång i soffan för att slappna av..
Matdoften fanns kvar vilket inte va så jättemysigt med illamåendet..

Åkte hem runt 18tiden o jag orkade nätt o jämt upp för alla trappor..
satte mig vid datorn o magen började spänna o bubbla..
-Mot toan-
Men det va nu 3 timmar sedan, o jag har druckit blåbärssoppa o legat i soffan..

Va det magkatarr det oxå eller magsjuka?
Jag vill kunna äta normalt, våga att ge mig ut på saker o ting, o framför allt ha orken igen..
Jag e matt, yr o deppig..

Jag ska ju till Kalmar imorgon, en viktig dag för en kär vän.
O jag vill så gärna dela den med henne..
Så nu ska jag gå o lägga mig, o hoppas att magen e ok under natten..
Sen blir det väl en chansning imorgon isf..

Jag e inte van att vara dålig, trött o yr..
Så just nu e jag riktigt less på skiten...!!

hoppas ni haft en bra kväll..

Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0