Härligt väder..!

Idag tog jag en lite för lång sovmorgon..:/
Insåg när jag öppnade dörren till sovrummet att jag har gått minste om några underbart fina vårtimmar..

Men men, sov gott iaf:)

Tog med frukosten ut på balkongen, hur gött som helst..




Har gjort lite måsten nu o ska strax ut o köra lite pärla:)
ska fota den så ni får se min lilla bil:)

Ska ta mig runt kvillemåla sen oxå..
Ett måste, både för vädrets skull o för min..
Helgen bjöd på massa alkohol..

O igår satt man o blängde på chipsskålarna o höll sig till frukosten.
Men när man åker hem, ja vad gör man..
Stannar på mc-donalds.. haha..
Det rimmar dåligt..:D

Så idag ska jag gå för samvetets skull oxå...:)

Ha en bra dag o njut av solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0