Helvete oxå..

Efter en dag med långpromenad o ett pass vattengympa lägger jag mig i soffan o känner att kroppen har fått sitt..

Ät ett litet mål mat när jag kom hem..
O ja, jag blev mätt..
Men suget kom direkt efter o jag började rota i skåpen..
Hrm, nä, jag lägger mig i soffan igen..
Ligger o tänker fram o tillbaka..
Går upp igen, öppnar skåpet o hämtar med mig chokladägg in i soffan..
O totalt vräker i mig dom..!!
Ett 20-tal ligger nu i magen, o jag e mindre nöjd med det beslutet..

Jag får inte ha godis/kakor hemma..!!
Jag klarar inte av det..

Usch, jag säger bara usch!!



Kommentarer
Postat av: sandra

När ja tog en cigg på en fest för ca 2 år sen (inget nån vet om) köpte ja mej ett paket.. ja for illa för varje jävel ja tog.. dagen efter jobbade jag.. å på vägen hem tände ja en cigg.. tittade mej själv i spegeln. öppnade fönstret å ut åkte paketet.. där va sista gången ja tog ett bloss.. UT MED SKITEN ur skåpen.. inget hemma så blir du mindre sugen. titta på google på bilder å massa som ger motivation.. kom igen nu!!!!

2012-03-20 @ 22:13:06
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/
Postat av: Pila

Jag fattar inte att du fixade att slänga ut paketet, o att du va stark nog att stå emot..

Jag ska ge bort det andra som står i skåpet..

Jag vill inte ha det..

Mår illa o e så jävla besviken..

Tur det e boxning imorgon.. :/

Helvete..!!

Tack för peppet syrran!

2012-03-20 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0