Ingen bra start...

Har varit duktig o ställt kl på 8 varje dag sedan jag slutade jobba..
o varit uppe innan 9..
Även under helgen, för då va jag iväg på saker o ting o hade tidiga äventyr..
Men idag, ja då tog jag priset..
Jag klev ur sängen kl 12!!
När gjorde jag det sist?!
Inte det senaste året iaf..

Så sen frukost o en tråkig frukost dessutom..
Hade varken mjölk eller yoghurt hemma så blev frukt med knäckebröd..

Sen tog jag på mig skorna o gav mig ut på "fixa-lite-ärenden-promenad"..
Gick kl 13 o va hemma 15..
Hann med att besöka haga o kolla över läget, köpa solpolett, sola (hade glömt hur skönt det va), beställa nya sprutor, handla o sen avslutades det med att jag hittade M o pratade lite..

Det va varmt att sola idag, men det e så otroligt skönt..
O lite extra hjälp på traven e aldrig fel..
Ska lapa sol så fort jag kan framöver..:)
Vissa ligger ju på teneriffa o göttar sig, så jag gör det bästa av det;)

Köpte påskfjädrar för att jag på nått konstigt vis inte hittar mina från förra påsken, inte heller mina suuupersöta kycklingar, vilket gjorde mig riktigt bitter..
Ja, man kan faktiskt bli det när man inte hittar kycklingar:P

Så nu har jag fixat klart påskpynten o tagit mig ett mellanmål..
Så äter jag lite närmare träningen ikväll..
Skönt med en dag med bara rester i kylen..
Då e det liksom klart redan:P

Köpte med mig en kesella hallon hem, dock är det 7,5 % fett o 9 % socker i den..
Så för att vara extra duktig ska man köpa den naturella med 1 % fett o själv smaksätta den med bär/frukt..
Men blev så sugen när jag såg den..:)
Laddat lite med proteiner nu inför kvällens boxercise..:)
Kommer inte kunna gå på några pass efter detta..
schemat tillåter inte det..:/
men bara att gilla läget..
Jag ska iaf gå så fort jag kan..!!

Näe, nu ska jag.. hrm.. göra nått..

Kom fram till att jag slänger in mig på lördagens pump i stan oxå...
Bara att ge järnet nu, på söndag e det dags för vågen.. :/
Sen jävlar, då ska det bli mer rutin o starkare karaktär!


Puss hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0