Inte som jag tänkt mig..

Sitter o  äter lite gröt efter kvällen pumppass..
O ja, olika är dom ju allt..

Jag e van vid hög musik, du ska knapp höra dig flåsa..
O så lite mer tempo o paus då o då för att orka mer..

Nu va det knappt någon musik, väldigt enformigt o gillade inte att man inte såg sig själv i spegeln..
O inte rätta vikterna o ah..
Jag e nog för van vid vetlandas pass..
Det va inte Les miles, om man säger så..

Men bra jobbat av Sundin iaf, han förklarade bra o pratade heeela tiden..
Som han gör i vanliga fall oxå:P

Lite besviken blev jag nog iaf..
Men imorgon, ja då kör vi kickboxning..
O det gillar jag;)

Nu ska jag ta en låååångdusch...

Tack M för idag..:)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0