Ja du gode värld..

Jag kan inte förneka att jag är trött, riktigt trött..
För lite sömn, sen hemkomst o några cider gjorde sitt..
Men iväg kom jag..
Har varit trevligt..:)
Blev lite shopping o en fika inne på grand samarkand..

så nu har jag nya träningsbyxor, så slipper jag springa o hålla i dom för att hålla dom uppe..:P

Ska visa er veckans träning, det e ju söndag..

Mån:Morgonprom+pump
Tis: 1,5 tim promenad+ vattengympa
Ons: Morgonprom + boxercise
tors:morgonprom + 30 min promenad
fre: Vila
lör: Vila
sön:Vila

hrm, började ju iaf bra.. :/

Har varit förkyld o hänging sedan i fredags..
O så har jag haft lite annat o styra med, o ibland lite lathet..

Men....
Nu är det så här, att imorgon, då jävlar e det jag som sätter igång igen..
För nu har jag inte gjort annat än o vräkt i mig skit..
Alltså jag pratar inte om lite fika, en o annan bit choklad o lite så..
Jag pratar om att VRÄKA i sig skiten..
O jag har gått upp 1,5 kg på 5 dagar..
Det förklarar en del.. :/

Näe, nu vill jag känna mig ren, smal o snygg igen..
Nu när jag ser mig själv mår jag bara dåligt..
O att  gå o lägga sig mätt på¨choklad eller annan skit får mig att känna mig världelös..

Så imorgon blir det morgonpromenad, nyttig frukost o en låååångis e stan..!!
Så det så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0