På gott & ont..

Visst blir man glad när vågen börjar närma sig målet..
När man tycker om o se sig själv i spegeln..
När man känner att arbetet man lagt ner ger resultat..

Men det finns en nackdel..

Mina kläder blir färre o färre..
O finns det något värre än o prova byxor i butikerna..
Inget sitter som man vill,  o sitter de bra då så garanterar jag att de inte gör det när man haft på sig dom en stund..
Men men, tacka vet jag mina mjukisbyxor:D

Btw, jag har under helgen haft "gravidmage" o den har inte riiiktigt lagt sig än..
Det kanske syns..:P

Nu ska jag göra lite måsten innan jobbet kallar..
ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: sandra

haha du får snart köpa nya kläder nu när fritiden kommer öka:)

2012-03-06 @ 21:24:14
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0