Seg morgon..

Börjar bli lite lat när det gäller morgonpromenader..
Streckan blir allt mindre..
När jag ändå har gett mig ut så borde jag ju passa på.. :/
Skärpning med det..!!

Har ätit frukost nu..
Den såg ut så här idag..


I skålen är det keso, min favorit..
Äpple/päron m vanilj..
Finns tyvärr inte i virserum, så bad syrran köpa till mig:)

Ska fixa i ordning mig lite nu..
Sen ner o jobbar lite..
3 dagar kvar nu..

Mötet igår gick bra..
Fick rostbiff o potatissallas o frallor o grejer innan mötet..:P
O det verkar vara ett bra gäng, o jag tror att vi kommer att komma överens allihop:)

Ikväll ska jag göra någon form av träning..
Funderar på att ta stavarna på en runda, eller ställer jag mig o göra några övningar hemma..

Är ju Biggest Loser ikväll med..
Missade förra avsnittet, så ikväll ska jag allt se det..:)

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0