Sol o frukost...

 

Solen skiner idag, o det blev en halvtimma stavgång innan frukosten..

idag bestod den av havregrynsgröt med blåbär o nötter, färskpressad blodapelsin, minsta ägget jag sett o ett knäckebröd:)

Va tvungen att hoppa över gårdagens vttengympa för jag åkte o köpte en bil, så ikväll får jag ge lite extra på boxercisen:)

Nu är det viktigt att jag inte blir en latmask o tar bilen vart jag än ska, utan fortsätter gå o cykla när jag ska mindre streckor..

Det e ju trots allt de lilla sakerna som gör skillnad oxå:)

 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha de va verklign en fjuttägg.. du får juh köpa de stora äggflaken.. jättestora i dom juh:)

2012-03-07 @ 13:14:01
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0