Tjall på linjen..

Mitt internet har strulat från o till hela dagen..
Ibland kommer jag inte in, o ibland loggas jag ut..
Fruktansvärt irriterande..!!

Dagen har varit seg för övrigt..
Morgonpromenad, lite frukost med min finaste vän, kaffe o sol på haga, lite papper/kartongrensning, en raggarrunda med WON, mer kaffe på haga, en liten eftermiddagspromenad, sömn på soffan, o nu väntar jag in biggest loser..

Nös innan, o nu rinner näsan o jag e lite småseg..
Hoppas inte det blir värre än så här..
För jag vill inte bli sjuk, inte nu när solen skiner så fint..

Har även hört/läst att magsjukan fortfarande går runt här i virserum..
När fan ska den försvinna!!?

Uscha...!!

Näe, nu ska jag bädda ner mig i soffan, tända lite ljus o hoppas att jag inte blir sämre..

Undra vad morgondagen erbjuder?!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0