Today it´s friday!

O solen skiner o gatorna e så gott som sopade överallt..
Det börjar bli vååår:)

Gick ut på morgonpromenaden vid 8, o va hemma halv 9..
hrm, blev ju inte så långt iaf..:/
Men stavarna va med mig, o jag får väl vara nöjd med det..

Åt en god frulle nyss..
ägg, knäckebröd o flingor m mjölk:)
Ett par omega 3-tabletter slank det ner oxå..

Ska fixa till mig lite nu..
Sen ta cykeln ner till jobbet..
Idag jobbar jag min sista heldag på jobbet..
Det känns lite sorgset nu, o kommer vara konstigt o lämna nyckeln imorgon..
Men detta e ett nödvändigt ont..

Hur tackar man en chef för 3,5 års möjligheter o erfarenheter?
Jag ska nog slå ihop en liten äppelpaj ikväll, blommor e han ingenting för:D

Idag ska jag njuta av tiden..

Ha en bra fredag allihopa..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0