Usch!!

Dagen har varit helt ok..
Varit på shoppingtur till Eksjö..
Riktigt bra butik den där Dollar store..
Farlig för plånboken bara..

På vägen hem stannade vi till på Maxi o handlade inför kvällsmaten..
Det blev inget mindre än mos, köttbullar, fetaost, morötter, lingon o inlagd gurka..
Jag skämtar inte, det e det godaste jag vet just nu!
Rena lyxmiddagen enligt mig..:)
Blev bingolotto efter maten, o vinst till både mig o mitt besök:)
Kuligt.:)

Jag måste erkänna något riktigt hemskt..
Dagen har bestått av massor med socker..

Semla till kaffet, en hel kaka 70% choklad, o några chokladägg..

Egentligen förstår jag inte varför jag gav mig på de där förbannade äggen, för redan efter det första jag åt fick jag en sablans huvudvärk o illamående..
Sockerchock, o för mkt i magen..
O nu efter maten kom sockersuget igen o några ägg slank ner..
O nu kom huvudvärken tillbaka..
Usch vilken "ångest" jag fick nu..:(
O ingen direkt träning idag heller, bara en liten morgonpromenad...
Hrm..

Jaja, ny vecka ska strax börja..
O det blir pass efter pass efter pass o milen runt sjön e inplanerad oxå..
Känns bra..!!

Veckans träning har iaf blivit enligt följande.

Mån: Morgonprom + pumo
Tis: Morgonprom + vattengympa
Ons: Morgonprom
Tors: Morgonprom + 15 min styrka
Fre: Morgonprom m stavar
Lör: 40 min promenad
Sön: Morgonprom (kort)


Nu ska jag ta mig ett bad..
Tända ljus o skingra tankarna..
Planera ett o annat oxå..

Uuhh jag e en riktig bitterfitta just nu..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0