Back in the .... håla!


Ja då va man tillbaka i Virserum..!
Halva min lägenhet försvann o kom tillbaka igen..
Fattar inte va dessa tre dagar tog vägen..
Blev morgonpromenad, jobb, träning, mat o sova x2..
Sen va det hem igen..

Denna arbetsdagen gick bra..
Lite segt i slutet då kunderna va få..
Beror på vädret, imorgon blir det andra bullar:)

Åkte tillbaka till gökgatan o plockade ihop alla mina grejer o slängde i mig lite mat..

Sen va det dags o åka mot hålan igen..

Så fort jag kommer hem blir jag stressad, eller e jag rastlös? ..
Vet inte varför..
Finns ju massor o göra, eller rättare sagt, måste ta tag i..
Men måste lära mig att skilja på Kan/måste!

Blev iaf brödbak, igen:D
Så jag o finaste M har smaskat nybakat o druckit smootie..


Kan nästan påstå att jag e lite besatt i detta brödet:D

Det blev ingen träning idag..
O när jag kom hem undrade jag varför jag inte stannade kvar o körde ett pass..
Vad stressade jag hem för?
Men jag har märkt att även att jag har timtal på mig att träna eller gå så stressar jag igenom det..
O det e feeeel!

Jag vill/ska träna 4 dagar/vecka..
Pass eller stryka spelar ingen roll, bara det e träning som ger mig nått..
Nått som jag känner e rejält o bra genomfört..

O jag har tid, massor av tid faktiskt..
Efter jobbet, o vissa veckor kan jag faksitk träna innan oxå..!

O jag vill ju, så varför ska jag känna mig stressad över det..!!

Näe, nu får det bli planering!!
Då ska det bli av, o det ska bli bra..!!
Jag börjar ju nå mina mål..!

Idag e det föresten 17 dagar utan godis o fika..
Det e bra för o vara mig:)
Ska köra hela månaden ut, då ska iaf vågen visa minustecken!
Det känns redan i arbetsbyxorna att jag inte e lika "svullen" längre..
Känns bra..!

Näe, nu har jag babblat klart..
Ska ta en dusch o landa!

Hoppas ni haft en bra ledig dag, ni som varit det..
o jag kan meddela att jag har en ledig helg framför mig..
o vet ni, jag e ledig måndag oxå..
Kitttsching!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0