Ny vecka...

Då va det måndag igen..
Helgen har gått fort, men känner ändå att jag fick mkt gjort o vädret var på min sida...

Sov ganska dåligt inatt..
Antar att jag sov för länge igår morgon..
Men jag minns så väl drömmen..
Hade två slags djur, fråga mig inte vilka, för fula som faan va dom..
Min ena va genomskinlig fast röda prickar på..
Lång, typ som en avlång tax haha..
Den hette leopard, alltså leeeeoard:D
O den andra "saken" hette plexus:D
Så illa egentligen..

Nu har jag druckit en kopp kaffe o kollat runt lite på bloggar o annat shit..

Så väntar väl egentligen på att åka o jobba..
Varför tar man sig inte för nått på dessa lediga förmiddagar?
Blev ju en liten morgonpromenad, men kunde ju kört ett pass styrka oxå..
Jaja, ikväll ska det pumpas iaf..
O träffa mosters fina prins oxå.:)

Nu ska jag sluta deppa, o komma ur dimman hade jag tänkt!!

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0